13 Nisan 2009 Pazartesi

kendimden sıkıldım

Melankolik, östrojen dolu, duygusal,vasıflı! olan kız beni çok sıktı. Şuan itibariyle büyüdüm, güzelleştim, değiştim. Acı da çekmeli tabi insan ama istediği kadar. Benim acı limitim doldu.
Hoşçakal diyorum kısa süreli merhaba dediğim geçici benliğime yada günaydın eski halime geri dönebilmeme.İçip aşk acısı çekme modundan çıkmalıyım artık.
Kimin için, ne için bu beyhude tavırlar. Gerçekleri kabullenmeli realist moduma dönmeliydim.
Döndüm.
Biri beni anlayamıyorsa, tanıyamıyorsa, farkedermiyorsa, kaldıramıyorsa vs bu benim problemim değil sanırım. Çoğunluğun tavrı bu olsa evet şüpheli ben olmalıydım ama azınlık için değişim planı yapamam.
Rod's diary modumu bitirdim. İnanıyorum da buna artık. Unutmadım ama kabullendim. Sınırımı, yerimi, değerimi, konumumu, nerde ne yapılacağını bilecek tecrübeye sahibim.*** Sıkıldığım geçici balığımsı benliğimden çıkıp orjinalime dönüyorum...

Hiç yorum yok: