28 Nisan 2009 Salı

erkek orospusu


Çocukluğumdan beri hep söylerim erkek orospusu çok fena bişeydir diye. Kısa hayat tecrübem de her seferinde bana bunu doğrulatıyor. Orospudan kastım öyle sexle, deneyimle vs alakalı değil tamemen karakter orospuluğu. Kendini sadece penisi olduğu için erkek sanan grup. Bi dediği bi dediğini tutmaz bunların, kızı eve bırakmazlar vs onun biryeri acısa acıtasyon kralı olur. Kız hasta olsa nazlı olur vs.Adam olmak kavramı farklı bişey bence. Bi kızda adam gibi olabilir mesela yada çok erkek bi adam, aslında adam değildir.Adam olmak kavramı benim için söyledikleriyle yaptıkları benzeşen, sorumluluk sahibi, sahiplenici. 2 erkekle yaşadığım öğrenci evimde artık delikanlı kız olmaktan sıkıldım. Kahvede takılan, takım elbiseli, ağır maskulen, masaya vuran cinsten erkek görmek istiyorum çevremde. Kokmadığı sürece kırolukta sınırı da olmasın hatta. Emodan iyidir arabesk erkek. Ama yoklar onlar hangi çevrede takılıyorsa bulmak istiyorum. Öyle biladerli hacılı falan da konuşmak zorunda değil, sadece kadının kadın olduğunun, kendinin de erkek olduğunun idrakına erişmiş olsun yeter. Hayatıma bu karakteri taşıyan sadece 2 erkek girdi bundan sanırım açlığım. Onları da ben yitirdim istemeden. İlan mı versem maskulen aranıyor diye...

Hiç yorum yok: