30 Nisan 2009 Perşembe

kelimeler

Ne kadar da zor bir çok kelimeyi söyleyebilmek, o lütfa erişebilmek...
Bir çok kelimenin söylenmesi ne kadar zor kimisi için...
Bense kolay konusuyor, kolay yazıyorum hislerimi, saklamaya da çalışıyorum bazen amaçsız...
Bugün aşıkmısın ona sorusu üstüne kaldım ve evet çok diye cevap verdim, dalga geçer gibi...
Kendime sordum alkol sınırlarımı aştıktan sonra aşıkmıyım diye?
Ben hiç aşık olamadım sanırım ama kimseye de hissedemedim ona hissettiklerimi...
Kimi zaman nefret, kimi zaman özlem, kimi zaman koşulsuz sevgiyle doluydu hislerim
Bilemedim aşıkmıyım neyim...
Aşk bence daha özel daha güzel olmalı karşılıklı yaşanmışlıklarla anlatılabilmeli...
Evet bizde yaşadık bir çok şey özel, güzel...
Ama sadece benim içinse bu aşk olmaz ki bu koşulsuz sevgi bence...
Seviyorum, mutluyum, nefret ediyorum...
Ne zor söylenmesi ama yaşanması da bir o kadar kolay duygular...

Hiç yorum yok: