20 Nisan 2009 Pazartesi

iyi ki doğdum...

5 günlük marmaris tatilim ne yazık ki! sona erdi. Doğum günüm dolayısıyla kafa dağıtmaya gittiğim harika olması geereken tatil bi kaç fiyasko dışında fena da değildi aslında. Sadece bana eşlik eden nadide arkadaşlarım!dan biri yüzünden kadın olmaktan utandım. Amazon ruhum ortaya çıktı.Ucuz kelimesini artık kolay kolay kullanmamaya karar verdim, gerçek ucuzluğu anlayabildikten sonra. Neyse ki bu gereksiz detaylara rağmen harika yerlerde olağanüstü şekilde eğlendim. İhtiyacım olan kafa dağıtma törenlerim gayet iyi geçti sarhoş olup özlediğimi anladığım anti gururlu gün dışında. Ama en çok amazon'u sevdim marmaris'te son gün gittiğimiz yer olduğundan mıdır bilmiyorum. Ağva'yı andıran doğasıyla çok dinlendiriciydi benim için. Örümcek sinekleri hariç... Doğum günümün en unutulmaz ve güzel detayıysa gece 4'te telefondaki konuşmamdı. Hayatımda babamdan sonra en değer verdiğim adamın Hayatımın Kadınının doğum günü kutlu olsun diye başlayan konuşma. Beni yaptıklarımdan sonra hala bu kadar sevebilmesi gurur vericiydi, haketmediğim zamanlarımda yine de yanımda olması ne olursa olsun bana destek olması... Sevilebilecek hiç bir yanımı görmemesine rağmen beni hala inatla hep sevebilmesi... Neyse ki bir yaşımı daha geride bıraktım can kırıkları, acılar, hüzünler ve biraz da mutlulukla dolu bir yaşı...

Hiç yorum yok: